کنفرانس نمایندگان فعال خدمات طلایی پویا در استانهای تهران ،البرز،قم و سمنان برگزار شد
در این کنفرانس تخصصی موضوعات متعددی با حضور صاحب نظران و مسئولین حوزه لوازم خانگی مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.
آقای طحانپور ریاست اسبق اتحادیه فروشندگان تهران ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه خدمات پس از فروش بیان نمودند که اولویت همه ما میبایست جلب رایت حداکثری مشتریان و فروشندگان و ارتقا سطح کیفی محصولات تولیدی باشد. در ادامه مهندس جمالی ریاست اتحادیه صنایع برودتی تهران بر اهمیت استخدام تکنسین های متعهد و آموزش دیده در مجموعه های خدماتی در جلب رضایتمندی مشتریان تاکید کرد .
مهندس یوسف نیا و مهندس نصیری بازرس هیئت مدیره و دبیر اتحادیه صنایع برودتی و تهویه مطبوع تهران فرمودند : نمایندگان ضمن آگاهی از قیمت های متفرقه و نامعقول کپسول گازهای مختلف برودتی راهکارهای جهت جلب رضایت مشتریان شاکی و رسیدگی به پروند های شکایت داشته باشند. در اخر متدهای مختلف تدوین شده و استاندارد مشتری مداری را در اختیار نمایندگان سازمان خدمات طلایی پویا قرار دادند.
میثم ستوده مدیریت خدمات طلایی پویا ضمن تشکر وقدردانی از حمایت های اعضای هیئت مدیره عنوان نمودند امروز نمایندگان خدمات طلایی پویا در جایگاه ویژه و والایی قرار دارند. این سازمان با تمام ظرفیت های موجود ضمن تامین به موقع قطعات نمایندگی ها یا شفاف سازی صورت های مالی و پرداخت به موقع بستانکاری ها کوچکترین وظیفه خود را در قبال زحمات مایندگان ادا نموده است. آموزش پرسنل و تکنسین های نمایندگی های سراسر کشور از اولویت های مدیریت و پرسنل خدمات طلایی پویا میباشد که همیشه و در همه حال پاسخگوی این عزیزان هستند.
در ادامه ایشان تاکید نمودند حمایت از ما ، جلب رضایت مشتریان و فروشندگان محترم با شما و عوامل شما.