خدمات طلایی پویا
در دنیای امروز، خدمات پس از فروش از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.
پشتیبانی و خدمت رسانی درست با بکارگیری از استانداردهای روز خدمات پس از فروش موجب جلب رضایت مشتریان خواهد شد و ایجاد رضایتمندی مشتریان به سازمان خدمات اعتبار ویژه ای می بخشد.
سازمان خدمات طلایی پویا اولین سازمان خدمات آنلاین در شمالغرب کشور با داشتن مرکز تماس مشتریان به شماره تماس 04131460 مجهز به 30 خط ارتباطی و سیستم تکنولوژی انتقال صدا روی بستر شبکه ip (ویپ) و کارشناسان آموزش دیده با پاسخگویی مستمر و دارا بودن بیش از 400 نمایندگی مجاز و تکنسین های مجرب و فعال در سراسر کشور و گارانتی و پشتیبانی مستمر محصولات تولیدی گروه صنعتی سینور پویا ، با شناخت و بررسی مستمر بازار و نیازسنجی مشتریان توسط واحد نظرسنجی مشتریان (CRM) در جهت ارزیابی و سنجش رضایت مشتریان نسبت به ارتقای کیفی محصولات تولیدی گروه صنعتی سینور پویا و سفارشی سازی محصولات گام های موثری را برداشته است و با ارائه محصولات با کیفیت و بالا بردن سطح کمی و کیفی درون سازمانی و برون سازمانی خانواده بزرگ خدمات طلایی پویا ، توانسته است به الگوی دیگر شرکت ها تبدیل گردد.
سامانه خدمات طلایی پویا
شما عزیزان می توانید از طریق لینک ثبت شکایات خدمات طلایی پویا شکایات خود را برای ما ارسال نمایید.همینطور نظرات شما مشتریان عزیز موجب ارايه خدمات هر چه بهتر و اثر بخش تر می گردد.
همچنین شکایات شما توسط کارشناسان واحد رسیدگی به شکایات (PRM) در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.
شما می توانید از طریق لینک نظرسنجی خدمات طلایی پویا با واحد نظرسنجی مشتریان (CRM) ارتباط گرفته و به ما در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری برسانید.
ما با شما اولین هستیم ...